2022. január 2., vasárnap

2021-es év fotós összefoglalója



01 Január:
Vártam a horgász időt...



 

02 Február:
"Négy fal között" a szokásos, felszerelés illetve a műcsalik karbantartása.

 


03 Március:
Vírus ide vagy oda, az év első pergetése a Látóképi-víztározón.


04 Április:
Az első csukás próbálkozások időszaka.




05 Május:
A balinok hónapja...


06 Június:
Megjött a nyár és a blade csalik időszaka.



07 Július:
Hosszú idő után végre harcsá(ka)t fogtam...

 

 

08 Augusztus:
A látóképi-víztározón megdőlt a csuka rekordom, egyik éjszakázás alkalmával. A csuka(óriás) faroktőig 90 centis.



09 Szeptember:
Az éven pergetve sok márnát sikerült fognom, de ez a faroktőig 70 centis eddigi rekord fogásom. Ami emlékezetesebbé teszi a fogást az, hogy a Bodrogon sikerült. 




10 Október:
A csukák hónapja, de ahogy hűlt az idő, voltak plasztikos próbálkozásaim a folyókon is.

 


 

11 November:
A holtágakon a plasztikos próbálkozások kevés, de annál szebb csukákat adott.

 


 

12 December:
Az év utolsó napján a ködös és jég tábláktól zajló Bodrogról elkészítettem az évzáró fotót, de percekkel később megfogtam életem legnagyobb pergetett halát. Ami egy faroktőig 115 centis harcsa lett.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése