2020. december 31., csütörtök

2020-as év fotós összefoglalója



01 Január:
Az év első pergetése. Megismerhettem Oláh Pétert akitől egy élménydús pecát kaptam.


02 Február:
Megismerhettem Ludmann Tamást és az általa készített plasztikokat.


03 Március:
A tavasz mint mindig, a műcsali beszerzés ideje.

04 Április:
A harcsák keresésével töltöm a szabadidőmet, de jött csuka és süllő is csak ép harcsa nem.

05 Május:
A folyamatos áradások ellehetetlenítették a pecákat a Bodrogon, így új vizeket, csatornákat holtágakat illetve folyókat látogattam meg.


06 Június:
A békés halak hónapja volt. Öcsém rendre járt le a Bodrogra feederezni, így sokszor én is vele tartottam. Számos fotóm és videóm van ezekről a pecákról.Nagyon változatos volt a megfogott és természetesen visszaengedett halakról. Volt fotózva jászkeszeg, karikakeszeg, gyönyörű egyéni rekord dévérkeszegek és természetesen pontyok.

07 Július:
Az elhúzódó áradások miatt a nyári forróságban wobblerekkel kergettem a csukákat. Nem is rossz eredménnyel. 

08 Augusztus:
A hajnali balinozások meglepetés hala volt ez az egyéni rekord csukám. Faroktőig 79 centi és 4,5 kilót nyomott.



09 Szeptember:
A Tiszai balinok még ősszel is megörvendeztettek erős és hirtelen rávágásukkal.

10 Október:
Ez a hónap egyértelműen a csukák hónapja volt.


11 November:
Újabb vizekre látogattam el süllő fogás reményében, de csak a csukákat találtam...

12 December:
Év végére nem csak a napok, a hónapok fogytak el, de a horgászatra fordított időm is. A néhány órás pecák során számos rávágást, ütést kaptam a ragadozóktól, de fotózkodni nem akartak.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése