2023. január 4., szerda

2022-es év fotós összefoglalója

 

01 Január:

Az év eleji illetve a téli hónapok műcsali beszerzése, szinte minden éven szerepel, így most se maradhat el.

 


02 Február:

Az év eleji horgászatok a szokásostól eltérőek voltak, ugyanis új vizeket és új halakat szerettem volna megfogni. Így a februárt a Hernád folyó domolykóinak kergetésével töltöttem.

 


03 Március:

Tilalom alatt a szokásos pisztrángsügér (feketesügér) megfogására orientálódtam.

 


04 Április:

Egy sokkal izgalmasabb ám eddig eredménytelen pecára vettem rá magam, ez nem más, mint a tavaszi éjszakai harcsapergetés.

 


05 Május:

Pergető életem második pisztrángsügérét (feketesügérét) sikerült megfognom a Látóképi-víztározón.

 


06 Június:

Rengetek időt és energiát fektettem a harcsafogásba, főleg a partról, vertikális csalikkal.

 


07 Július:

A rendkívül alacsony vízállás miatt a Bodrogon nem találtam a balinokat, de nem nyár az, amelyiken nem fogok, így a Tiszára jártam le értük.

 


08 Augusztus:

Talán az alacsony vízállás, vagy ép a szerencse játszott közre, de sok szép kősüllőt sikerült fognunk plasztikcsalikkal.

 



09 Szeptember:

Az őszi pergetések nem mindennapi találkozókat hozott össze a holtág csukáival.

 


10 Október:

A kellemesen meleg napok arra sarkaltak, hogy rápróbáljak a tavi harcsapergetésre, melynek helyszíne a Demecser Rober-Tó...

 


11 November:

Kimondott plasztikcsalis időszak, ahol a csukák, a süllők és a balinok mellett szép csapósügérek is jöttek.

 


12 December:

Az áradások miatt sajnos csak a hónap elején volt egy két alkalommal lehetőségem vízen lenni, de így is sikerült a saját készítésű plasztikjaimat letesztelni. 

 


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése